Xiaomi احتمالا در سی و یکم ما می از Mi 8 رونمایی می کند

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

Xiaomi به زودی 8 ساله میشود و کمپانی اخیرا دعوتنامه های رسانه ای را برای نمایشگاه سالانه ی محصولات جدید 2018 که در شهر Shenzhen (در کشور زادگاهش) در تاریخ 31 می برگذار میشود، ارسال کرده است.

بر اساس گزارشات نمایندگی شیائومی، کمپانی میخواهد در این مراسم از گوشی هوشمند Mi 8 (نسخه ی Anniversary) رونمایی کند. تصویری از جعبه ی گوشی Xiaomi که عدد 8 بر روی ثبت شده، منتشر شده است. همچنین تصویری از پنل جلوی Mi 8 منتشر شده که نشان می دهد یک فرو رفتگی روی آن قرار دارد و احتمالا یک ماژول سه بعدی برای پشتیبانی از تشخیص سه بعدی چهره در آن تعبیه شده است.

کارشناسان نمایندگی Xiaomi معتقدند خوانندگان باید توجه داشته باشند که آخرین محصول شاخصِ تولید شده به وسیله کمپانی Mi 6 است و هنوز از Mi 7 رونمایی نشده است. اگر گزارش ها حقیقت داشته باشند، کمپانی به مناسبت هشتمین سالگرد تاسیسش از Mi 7 و Mi 8 رونمایی می کند. نسخه ی چینی گوشی هوشمند Mi 8 از ظاهر خاصی برخوردار است.

ادامه مطلب

بهترین گوشی های Xiaomi در سال 2018

امتیاز کاربران

Star ActiveStar ActiveStar ActiveStar ActiveStar Active

ما به شما کمک میکنیم که بهترین گوشی هوشمند Xiaomi را متناسب با نیازتان انتخاب کنید. بهترین گوشی های Xiaomi تست و رتبه بندی شده اند.

بهترین گوشی Xiaomi که شما میتوانید بخرید کدام است؟

Xiaomi Mi Mix 2

Xiaomi Mi A1

Xiaomi Mi6

Xiaomi Mi Max 2

Xiaomi Mi Note 2

Xiaomi Redmi Note 5A (2GB)

Xiaomi Mi Note 3

Xiaomi Redmi Note 4X

Xiaomi Mi5s

Xiaomi Redmi 4A

Xiaomi که به اپلِ چینی معروف است، برندی معروف در بازار گوشی هوشمند چین است. این برند برای کاربران انگلیسی، امریکایی و اروپایی گوشی هایی را ارائه می دهد که قیمت شان در حد برندهای دیگر اما مشخصات شان بسیار بالاتر است. اگر به دنبال مقرون به صرفه ترین گوشی ها هستید، اینجا جای مناسبی است.

به گزارش نمایندگی شیائومی در ایران گوشی های شیائومی میتوانند برای افراد نا آشنا کمی گیج کننده باشند اما قواعد اصلی آن را اگر دنبال کنید دیگر دچار اشتباه نمی شوید. سری Note شامل تبلت ها یا گوشی های صفحه بزرگ (اگرچه Mi Max بزرگ تر است) می شود و پرچم دار آن Mi است.

ادامه مطلب

تایید شد که گوشی Xiaomi Mi 7 دارای قابلیت اثرانگشت در صفحه نمایش است

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

به گزارش نمایندگی شیائومی فناوری حسگرهای اثرانگشت موجود در صفحه نمایش یکی از اهداف مشخص در سال 2018 خواهد بود.کارشناسان نمایندگی تعمیر گوشی Xiaomi معتقدند  اکثر کاربران گوشی های موبایل هنوز با آن کنار نیامده اند، اما ما مطمئن هستیم که به مرور زمان این قابلیت پذیرفته میشود. بهترین گوشی کمپانی یعنی Mi 7 نیز به دلیل مجهز شدن به این فناوری جدید احتمالا با تاخیر روانه ی بازار شود. مدارک مربوط به این کار اخیرا در کد منبع MIUI کشف شده است. امروز Xiaomi's CEO Lei Jun این ادعا را در یک کامنت در شبکه های اجتماعی تایید کرد.

ادامه مطلب

گوشی گِیمینگ Xiaomi با رم 8 گیگابایتی و تراشه ی اسنپ دراگون 845 به بازار می آید

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

یک گوشی هوشمند با نام "blackshark" اخیرا در پایگاه داده ی مربوط به نمایندگی شیائومی کشف شده که هنوز تاییدیه رسمی در مورد آن وجود ندارد. دو سرنخ وجود دارد که نشان میدهد این دستگاه میتواند یک گوشی هوشمند مخصوص بازی باشد و توسط یکی از شرکت های تابع Xiaomi به نام Black Shark خریداری شده باشد. جدا از شباهت واضحی که بین نام های آنها وجود دارد، سایت رسمی Black Shark نیز شامل اطلاعاتی است که نشان میدهد این یک گوشی مخصوص بازی است، از اینرو میتوان این حدس را زد که کمپانی به دنبال تولید یک چنین محصولی می باشد.

به گزارش نمایندگی رسمی xiaomi در حال حاضر گوشی های زیادی مخصوص بازی در بازار وجود ندارند. Razer Phone که سال گذشته راه اندازی شد پرچم دار این حوزه است. اما با نگاه کردن به برخی چیزها میتوان دریافت که گوشی هوشمند ‘blackshark’ به اندازه ی کافی برای تکمیل ماموریت Razer میتواند قدرتمند باشد. این گوشی با چیپ سِت اسنپ دراگون 845 کار می کند که این تراشه آخرین مدل از کوالکام است که امسال برای گوشی های هوشمند برتر طراحی شده است. این چیپ ست شامل پردازنده ی چهار هسته ایِ Kryo 385 Gold با سرعت کلاک 2.8 گیگاهرتز و یک پردازنده ی چهار هسته ایِ اضافی Kryo 385 Silver است که حداکثر فرکانس آن 1.8 گیگاهرتز می باشد. این پردازنده با یک تراشه ی گرافیکی Adreno 630 کار می کند و بر اساس ادعای نمایندگی شیائومی، گوشی هوشمند ‘blackshark’ تا 8 گیگابایت رم را ساپورت می کند. به علاوه این گوشی از 32 گیگابایت رم به صورت onboard و رزولوشن صفحه نمایش 2160*1080 (با ابعاد 18:9) استفاده می کند. در نهایت بر روی این گوشی هوشمند سیستم عامل اندروید 8.0 Oreo نصب است و به نظر میرسد در حدود 270680 امتیاز در جدول AnTuTu کسب کند (که حدودا 100000 امتیاز از میانگین امتیاز گوشی Razer بیشتر است). گوشی Razer مجهز به چیپ ست نسل قبل Snapdragon 835 می باشد، بنابراین یک چنین اختلاف امتیازی از آن انتظار می رود.

ادامه مطلب

نوت بوک Xiaomi Mi Air 13.3 اینچی با پردازنده ی ارتقا یافته در چین منتشر شد

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

Xiaomi خط تولید لپ تاپش را با استفاده از یک نسخه ی بازسازی شده از یک لپ تاپ قدیمی توسعه داده است. برندهای الکترونیکی و اینترنتیِ چینی یک نسخه ی ارتقا یافته از نوت بوک Mi Notebook Air 13.3 اینچی را با یک پردازنده ی ارتقا یافته تولید کردند. این مدل در حال حاضر با پردازنده های نسل هشتم Core i5 و Core i7 به بازار می آید و وعده داده شده که کارایی آن به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کرده است. جدا از این مسئله، هیچ چیز جدیدی در آخرین نسخه از این لپ تاپ وجود ندارد و این دستگاه هنوز در انحصار بازار چین است.

نوت بوک Xiaomi Mi Air 13.3 اینچی: قیمت و قابلیت استفاده

به گزارش نمایندگی شیائومی قیمت آن 5399 یوان (حدود 53800 روپیه) می باشد. این لپ تاپ را میتوان از وب سایت Xiaomi خریداری کرد و تحویل آن از 24 ژانویه ی 2018 شروع میشود. این لپ تاپ شیائومی فقط در چین قابل دسترس است و کمپانی هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه این دستگاه در هند فروش میرود یا خیر، ارائه نکرده است.

نوت بوک Xiaomi Mi Air 13.3 اینچی: مشخصات فنی

Mi Notebook جدید مجهز به یک صفحه نمایش 13.3 اینچی (16:9) با کیفیت فول اچ دی و رزولوشن 1920*1080 پیکسل است. تراکم پیکسلی آن 166 ppi (پیسکل در اینچ)، زاویه ی دید 170 درجه، روشنایی 300 nit است و در آن از فناوری حفاظتیِ Corning Gorilla Glass 3 استفاده شده است. پردازنده ی نسل هشتم Core i5-8250U (3.4 گیگاهرتز) و Core i7-8550U (4 گیگاهرتز) با رم 8 گیگابایتیِ DDR4 از دیگر خصوصیات این لپ تاپ است. یک هارد دیسک 256 گیگابایتی PCIe SSD برای این دستگاه در نظر گرفته شده. هارد دیسک اکسترنال و رم ریدر از دیگر گزینه های آن است. گرافیک آن از نوع NVIDIA GeForce MX1050 با حافظه ی 2 گیگابایتی GDDR5 می باشد. بر روی این لپ تاپ xiaomi ویندوز 10 نسخه ی خانگی نصب است.

ادامه مطلب