• Home
  • تعمیر لپ تاپ شیائومی

تعمیر لپ تاپ شیائومی

امتیاز کاربران

Star ActiveStar ActiveStar ActiveStar ActiveStar Active

نمایندگی تعمیر لپ تاپ شیائومی

یکی دیگر از بخش های تخصصی نمایندگی شیائومی در ایران قسمت خدمات پس از فروش و تعمیر لپ تاپ شیائومی میباشد.این نمایندگی مفتخر است تا به عنوان اولین تعمیرگاه محصولات شیائومی در ایران ،اولین تعمیرگاه لپتاپ این برند نیز باشد.شاید از عمر لپ تاپ های شیائومی زیاد نگذشته باشد و این برند در صنعت لپ تاپ نوپا به حساب میاید اما کیفیت خوب و شایسته این برند در تولید لپ تاپ های شیائومی باعث شده بسیاری از خریداران به این برند روی بیاورند.

یکی از مدل هایی که در لپ تاپ های Xiaomi شناخته شده محسوب میشود مدل Mi notebook air است که به نوعی رقیب macbook air اپل نیز میباشد.بسیاری معتقدند که شیائومی در تولید محصولات خود از اپل تقلید میکند و شباهت ظاهری و طراحی این برند باعث شده این تعبیر به وجود بیاید.هرچند لازم به ذکر است که به دلیل بالا بودن کیفیت محصولات Xiaomi این برند به اپل آسیا نیز معروف شده.

لپ تاپ های شیائومی نیز از ساختار مشابهی نسبت به سایر برند ها برخوردار هستند به وجود آمدن هر ایرادی اجتناب ناپذیر است.ایراداتی که به صورت سخت افزار یا نرم افزاری هستند و به راحتی توسط متخصصان نمایندگی شیائومی قاب بررسی و رفع ایراد هستند.در ابندا لازم است به صورت تلفنی مشکل خود را با متخصصان نمایندگی شیائومی در میان بگذارید و در نهایت با حضور در نمایندگی دستگاه خورد را با خیال راحت به متخصصان نمایندگی بسپارید تا بعد از پروسه بررسی و تشخیص ایراد به شما اعلام هزینه شده و مشکل به وجود امده در نهایت برطرف شود.

ادامه مطلب

لپتاپ گیمینگ (مخصوص بازی) Xiaomi Mi و مینی اسپیکر Mi AI: ویژگی ها، قیمت و اطلاعات دیگر

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

لپتاپ گیمینگ Xiaomi Mi اساسا بر روی گیمرهایی تمرکز دارد که لپتاپ های بزرگ و غیر قابل حمل را دوست ندارند.به گزارش نمایندگی تعمیر لپ تاپ شیائومی از سوی دیگر مینی اسپیکر Mi AI یک نسخه ی مینی از اسپیکر Mi AI است که سال قبل تولید شد.

به گزارش نمایندگی Xiaomi لپتاپ گیمینگ Mi مجهز به صفحه نمایش 15.6 اینچی با محدوده ی رنگیِ گسترده و قاب فوق العاده باریک است.

Xiaomi در روز سه شنبه اولین لپتاپ گیمینگ خودش را در کنار Mi MIX 2S و مینی اسپیکر Mi در نمایشگاه شانگهای به نمایش گذاشت. این لپتاپ از صفحه نمایش 15.6 اینچی، پردازنده ی گرافیکی Nvidia GeForce GTX 1060 و قابلیت صدای Dolby بهره می برد.کارشناسان نمایندگی شیائومی معتقدند در وهله ی اول این لپتاپ بر روی گیمرهایی تمرکز دارد که لپتاپ های بزرگ و غیر قابل حمل را دوست ندارند. علاوه بر این، مینی اسپیکر Mi به عنوان یک نسخه ی تقویت شده توسط کمپانی معرفی شده است.

ادامه مطلب